השב"כ פיענח את זהות רוצח החייל עמית בן יגאל הי"ד

    קובי פינקלר 1 Comment on השב"כ פיענח את זהות רוצח החייל עמית בן יגאל הי"ד

    המחבל נזמי אבו בכר הינו בעל המבנה ממנו הושלכה האבן לעבר החייל, המחבל נעצר ונחקר בשב"כ אך לא הודה במעשיו. תוצאות החקירה הועברו לפרקליטות לצורך הגשת כתב אישום | נתניהו: "נתתי הנחייה להרוס את ביתו של המרצח הזה. מי שמנסה לפגוע בנו – ידנו משגת אותו"

    החיפושים בכפר יעבד אחר המחבל צילום: דובר צה"ל
    7:54
    05.05.24
    חדשות קול חי No Comments on ארה"ב מבהירה: לא ייחתם הסכם הגנה עם סעודיה ללא ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום: בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שב"כ, צה"ל והמשטרה נעצר ונחקר בשב"כ בשבועות האחרונים נזמי אבו בכר על ביצוע פיגוע השלכת האבן בכפר יעבד בליל ה-12.5.20 במהלכו נהרג לוחם צה"ל סמל ראשון עמית בן יגאל הי"ד.

    המחבל הינו תושב הכפר יעבד, בן 49 והוא מתגורר במבנה ממנו הושלכה האבן אשר פגעה בחייל. בחקירת השב"כ עלה כי המחבל השליך את האבן מגג ביתו בליל האירוע בו נהרג החייל ז"ל.

    תוצאות החקירה מועברים לידי התביעה הצבאית לצורך הגשת כתב אישום.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר חשיפת זהות המחבל: "אני רוצה לשבח את צה"ל, השב״כ וזרועות הביטחון על שתפסו את הרוצח השפל של עמית בן יגאל ז"ל. אני נתתי הנחייה להרוס את ביתו של המרצח הזה. מי שמנסה לפגוע בנו – ידנו משגת אותו, במוקדם או במאוחר. בשנים האחרונות אתם רואים שזה במוקדם".

    מהשב"כ נמסר כי כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות על מנת להביא לדין את כלל המעורבים בפעילות טרור נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ב"ה!
      תחשבו מה יקרה שתקום פו מדינה פלסטינאית! עסקת המאה סכנה ליהודים!!!